Hop til hovedindholdet

Onsdag d. 25. januar 2023 kl. 14:00 til 17:30

Lørdag d. 21. januar 2023 kl. 16:00

Sted

Aarhus Universitetshospital, Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N Aarhus Universitetshospital
Palle Juul-Jensens Boulevard 99
8200 Aarhus N

Mød amputerede på Aarhus Universitetshospital

25 januar 2023 - mød os på Aarhus Universitetshospital.

Mød os d. 25 januar! kl. 14 - 17!

På grund af nogle logistiske udfordringer i november, har vi flyttet Cafe Balancegang til d. 25. januar 2023, Undskyld forvirringen!

Amputationscafe på Aarhus Universitetshospital

Vi glæder os til at møde alle amputerede og pårørende til foredrag, en snak over kaffen og med mulighed for at stille masser af spørgsmål.

Vi kommer tre amputerede for at fortælle om vores liv som amputeret.

Vi er amputeret på forskellige niveauer – Jens er underbensamputeret,  Marianne og Christian er lårbensamputeret. Nogle af os hopper gerne ud på et dansegulv, andre cykler mountainbike, og de fleste af os tager gerne en tur i svømmehallen for at motionere, have det sjovt med hinanden og få varmet vores ømme muskler.

Men vi er også til de helt stille hverdage, hvor vi blot hygger os uden at skulle springe bardutspring. Sagt med andre ord: vi vil gerne give dig en oplevelse af, at et liv som amputeret sagtens kan ligne det liv, du havde før, du blev amputeret, og måske endnu bedre i fælleskab med os andre?

Vi viser gerne vores kørestole og proteser frem, får en snak om tips & tricks, du kan bruge i hverdagen, hvad enten du lige er blevet amputeret eller har været det længe.

Vi mødes på hospitalet som serverer kaffe og te kl. 14 - 17.30.

Det er selvfølgelig en stor livsomvæltning at blive amputeret, men vi vil gerne være med til at skabe mod, håb, og indre styrke.

Amputationsforeningen.

Tilmelding her på siden eller til:

nethe@amputationsforeningen.dk,

Af hensyn til arrangementet, er det vigtigt, at du tilmelder dig inden d. 7. november 2022.

Palle Juul-Jensens Boulevard 99
8200 Aarhus N
Personalekantinen: Hovedindgang G, hold til venstre og gå gennem Café Øst.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >